תקנון האתר
1. כללי:
1.1.כל המבצע פעולה באתר מצהיר כי הינו מודע לתקנון האתר ולכללי ההשתתפות באתר ומקבלם, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד בעלי האתר ו/או מפעיליו ו/או מי מטעמם מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות בעלי האתר ו/או מפעיליו על פי תקנון זה. ''פעולה באתר'': כל פעולת רכישת מוצרים ו/או שירותים המוצעים באתר. ''מבצע פעולה באתר'': כל גולש אשר בצע פעולה להזמנת מוצר או להשתתפות במכירה .
1.2. רק הכללים שיפורסמו בתקנון זה יחייבו את החברה כלפי מבצעי הפעולות באתר.
1.3. בעלת האתר הינה חברת מ. הרהיט שלי בע''מ. ח.פ 51-463444-3 מרחוב השר משה שפירא 4 ראשון לציון (להלן: ''החברה'').
1.4. החברה שומרת על זכותה לשנות תקנון זה מזמן לזמן, אולם כל שינוי יחול אך ורק על מוצרים ו/או שירותים שנרכשו לאחר השינוי.
2. תוכן
2.1. במידה וישנו קישור (''לינק'') באתר המפנה לאתרים אחרים, לא תישא החברה באחריות לתוכנם של אותם אתרים, למידע המתפרסם בהם או לכל פרט אחר הקשור עמם ולא תהיה אחראית לכל נזק ישיר או עקיף שייגרם או עלול היה להיגרם לך או לכל אחד אחר כתוצאה משימוש או הסתמכות על המידע המופיע בשירותים שתגיע אליהם באמצעות הקישור באתר.
2.2. החברה מציעה את מוצריה למכירה באתר ועושה כל שביכולתה להבטיח כי המוצרים המוצגים יימצאו במלאי. במידה והמוצר יתברר כחסר במלאי, תשלח לך הודעה מתאימה באמצעות דואר אלקטרוני או באמצעות הטלפון. במקרה זה, החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל את הזמנתך וכרטיס האשראי שלך לא יחויב. לחילופין, רשאית החברה להציע לך מוצר חלופי שווה ערך למוצר שהוזמן. במידה ותקבל את הצעתה, יעודכנו פרטי הזמנתך מחדש. אם החלטת לסרב, הזמנתך תבוטל והחברה תמנע מחיוב כרטיס האשראי שלך. מימשה החברה את זכותה כאמור, לא תהיה לך כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפיה מכל מין וסוג, לרבות, אבדן רווח, רכישת המוצר אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר וכיו''ב.
2.3. כמות המוצרים המוצעת למכירה מכל מוצר הינה גמישה ונתונה לשינוי לשיקול דעתה של החברה, בהתאם לביקוש או מכל סיבה שהיא.
3. רישום באתר והזמנה
3.1. בעת הרישום לאתר/רכישת מוצר יהיה עליך להזין טופס רישום הכולל את הפרטים הבאים: שם פרטי, שם משפחה, דואר אלקטרוני, בחירת סיסמא, טלפון, כתובת ת.ז. ופרטי כרטיס אשראי.
3.2. על מנת להשלים את תהליך הרישום באתר עליך להזין את פרטי כרטיס האשראי שלך. במידה והזמנה תבוצע ללא הפרטים המלאים של הקונה, המוכר יהיה רשאי לבטל את ההזמנה.
3.3. על פי חוק אינך חייב למסור את הפרטים בטופס הרישום ומסירתם תלויה ברצונך בלבד. עם זאת, אם לא מסרת את כל הפרטים המבוקשים לא תוכל להשתתף במכירה והמוצר לא יסופק לך.
3.4. החברה מתחייבת לפעול כמיטב יכולתה לשמירת המידע ולא תעשה בו כל שימוש אלא למטרות המפורטות בתקנון זה.
3.5. לחברה שמורה הזכות לבטל את רכישתך במכירה בשל הגשת פרטים כוזבים, חלקיים או לא מדוייקים.
הגשת פרטים כוזבים ביודעין הינה עבירה פלילית עפ''י חוק. החברה תהיה רשאית לנקוט בצעדים משפטיים כנגד מגישי פרטים כוזבים כולל תביעות נזיקין בגין נזקים שיגרמו לחברה ו/או מי מטעמה עקב שיבוש הליכי המכירה באתר.
3.6. כל הזמנה שתיקלט במערכת תקבל מספר סידורי. במידה וההזמנה לא התקבלה במחשבי החברה או התקבלה באופן משובש ושאינו מכיל את כל הפרטים הנדרשים, אין לראות בקבלת מספר סידורי זה קבלת ההזמנה וזאת אף אם מקור התקלה הוא במחשבי החברה.
3.7. מועד קבלת ההזמנות כפי שנרשם במחשבי החברה הוא המועד הקובע לכל דבר ורישומו במחשבי החברה ישמש ראיה מכרעת בעניין זה.
4. אספקת המוצרים:
4.1. אספקת המוצרים תתבצע בהתאם לתנאים המופיעים בעמוד המכירה של המוצר.
4.2. זמן אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שמצוין באתר לגבי כל מוצר ו/או שירות כולל רק את חישובם של ימי עסקים, דהינו, חמישה ימי עבודה בשבוע (ימים א'-ה') ואינו כולל ימי שישי/שבת וימי חג.
4.3. אספקת המוצרים תבוצע על ידי קבלני הובלה ובאחריותם הבלעדית בהתאם לתנאים המופיעים בעמוד המכירה של המוצר.
4.4. מדיניות ההובלה והאספקה נקבעת על ידי החברה ועל פי שיקול דעתה. לחברה שמורה הזכות להודיע כי אין באפשרותה להוביל את המוצר לאזור מסוים, ובמקרה זה לא תחויב בדמי משלוח והמוצר יימסר לידיך במחסני החברה או לחלופין תעמוד לרשותך האופציה לביטול ההזמנה ללא חיוב דמי ביטול
4.5. החברה ו/או מי מטעמה לא תישא בכל אחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת שביתות או השבתות, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים ו/או מערכות תקשורת, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, פעולות איבה ו/או כוח עליון (מלחמה, רעידת אדמה, מזג אוויר וכיו''ב), אירועים שייפגעו בהשלמת תהליך הרכישה ו/או בקיום מועדי האספקה. במקרים אלה רשאית החברה להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקה, ולבטל את חיובו של מבצע הפעולה.
4.6. דמי המשלוח המפורטים בהצעה הינם סופיים אלא אם צוין אחרת על ידי החברה (כגון חיוב בגין הובלה חריגה, הובלה לקומות גבוהות שלא ניתן לבצעה באמצעות מעלית או הובלה הדורשת כוח אדם מיוחד ו/או אמצעים מיוחדים)
4.7. דמי המשלוח בהם מחויב הרוכש, כוללים בין היתר את עלות אריזת המוצר, אחריות וביטוח המוצר בעת המשלוח וכן הוצאות המשלוח בפועל, אלא אם צוין אחרת על ידי החברה.
4.8. בעת תיאום האספקה, רשאית החברה לבקש את נוכחותך במקום ובמועד האספקה, והצגת תעודת זהות שלך ו/או חתימתך על גבי שובר כרטיס האשראי כתנאי למסירה. החברה (או מי מטעמה) רשאים לבקש את נוכחותך במקום ובמועד האספקה, והצגת תעודת זהות וכרטיס האשראי שאיתו בוצעה העסקה שלך ו/או חתימתך על גבי שובר כרטיס האשראי כתנאי למסירה.
4.9. דמי הטיפול והמשלוח יהיו נקובים במפרט המוצר.
4.10 הרוכש יהיה רשאי לבחור באיסוף עצמי ממחסני המוכר ולקבל לידיו את המוצר באופן עצמאי. במקרה כזה, הרוכש יהיה פטור מדמי טיפול ומשלוח.
10. תשלום
10.1. המחירים המוצגים כוללים מע''מ על-פי הדין אלא אם צוין אחרת במפורש.
10.210.3 לא ניתן לבטל הצעות במכירות מכרזים במהלך המכירה. במידה והצעתך תהיה הזוכה בתום המכירה ותהיה מעוניין לבטל את זכייתך, תוכל לעשות זאת ותחויב בדמי ביטול סך 5% מעלות ההצעה/רכישה בפועל או 100 ש''ח - הנמוך מביניהם.
10.4. חיוב הלקוח יתבצע על ידי המוכר וזאת באמצעות כרטיס האשראי שאת פרטיו מסר.
10.5. במקרה שחברת כרטיסי האשראי תסרב לכבד את כל התחייבויותיך, תבוטל זכייתך, המוצר לא יסופק לך ותחויב בדמי ביטול כפי שמפורט בסעיף 11 להלן.
10.6. אם הוזמן מוצר ו/או שירות הנקובים במטבע חוץ, יחושב שער הדולר על פי שער המכירה האחרון ביום העסקים שקדם למועד התשלום, כפי שפורסם בעיתן יומי בישראל.
11. ביטול הצעה/עסקה והחזרת מוצרים מצד הלקוח
11.1. ביטול הזמנה במכירה כלשהי יעשה באופן הבא בלבד-בהודעה בכתב לפקס מס' 03-5505678, או באמצעות פניה דרך כפתור שירות הלקוחות או באמצעות הדואר ויכלול את פרטי המציע כולל ת.ז. ואת פרטי ההזמנה.
11.2. בהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ''א-1981 (''חוק הגנת הצרכן'') רשאי צרכן לבטל קנייתו של מוצר בהודעה בכתב עד שבועיים ממועד קבלת המוצר בפועל
11.3.1. לגבי ''טובין פסידים'' כמשמעם בחוק הגנת הצרכן.
11.3.2. לגבי מוצר שהוא מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, התשנ''ה-1995.
11.3.3. טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה.
11.3.4. טובין הניתנים להעתקה שכפול והקלטה לאחר פתיחת אריזתם המקורית.
11.4. במקרה של ביטול העסקה מסיבה שאיננה פגם או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו על ידי החברה - תתבקש להחזיר את המוצר למחסן החברה.-למען הסר ספק בכל מקרה בו בוצעה הובלה, לא יושבו דמי ההובלה ללקוח, והחזרת המוצר או באופן עצמאי או בתשלום.
ביטול העסקה כפוף לכך שהמוצר ישוב למחסן באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
11.5. דמי ביטול - לאחר קבלת הודעת הביטול יושב לך הסכום ששולם על ידך בגין הנכס או השירות בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 ש''ח, לפי הנמוך, חשוב לציין, כי הלקוח יחויב בתשלום מלא בגין השילוח גם אם טרם קיבל את המוצר, וזאת במידה והמוצר נשלח מהחנות לחברת השילוח. דמי הביטול יגבו גם אם לא בוצע חיוב
11.6. רק במקרה של ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה מהותית (שינויי קל בגוון,סטייה עד 5% במידות וכיו"ב - לא ייחשבו כהתאמה מהותית)בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו על ידי המוכר לא תחויב בדמי ביטול כלשהם. אם סופק לך המוצר - תתבקש להעמיד את המוצר לרשות החברה במקום שבו נמסר לך הנכס ולהודיע לו על כך. - למען הסר ספק בכל מקרה בו בוצעה הובלה, לא יושבו דמי ההובלה ללקוח.
12. ביטול מכירות מצד החברה ו/או המוכר
12.1. החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי, את הפעילות באתר ו/או לבטל מכירה (לפני או לאחר סגירתה), לרבות בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן:
12.1.1. אם יתברר שהתבצעה או מתבצעת באתר פעילות בלתי חוקית.
12.1.2. אם אירעה תקלה טכנית אשר מנעה או עלולה הייתה למנוע הגשת הצעות למכירה מסוימת או לקבוצת מכירות.
12.1.3. במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה או טרור המונעים לדעת החברה את המשך המכירה ביצועה או השתתפות מספקת בה.
12.1.4. במידה ותחול טעות בתום לב בהדפסה, בתיאור המוצר/השרות, בתנאי המכירה, ו/או במקרה של טעות בהזנת נתוני המכירה ו/או טעות בהזנת הנתונים ממגיש ההצעה/הרוכש, רשאים המוכר/החברה לבטל את הרכישה הספציפית.
12.1.5. בכל מקרה שנעשתה פעולה בניגוד לתקנון זה.
12.1.2. החברה ו/או המוכר רשאים לבטל את הזמנת מבצע הפעולה, אם ההזמנה בוצעה ללא פרטיו המלאים/המדויקים של מבצע ההזמנה.
13. סודיות ופרטיות
13.1. החברה מתחייבת לעשות כמיטב יכולתה באמצעים העומדים לרשותה לשמור על סודיות פרטי הלקוחות שנמסרו בעת ההשתתפות בשיטות המכירה. פרטים אלו יישמרו במאגר המידע של החברה. החברה לא תעביר פרטים אישיים אלו לאף גורם זר אחר זולת למוכרים וזאת רק על מנת להשלים את פעולות הרכישה שהתבצעו באתר. על אף שעל פי חוק אין חובה למסור לחברה את הפרטים האישיים, לא תוכל החברה לטפל בהזמנות ללא פרטים אלו.
13.2. מאחר שמדובר בביצוע פעולות בסביבה מקוונת אין באפשרותה של החברה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות למחשביה או חשיפת המידע האגור בידי מבצעי פעולות בלתי חוקיות. אם למרות אמצעי האבטחה שנוקטת החברה יעלה בידי צד שלישי לחדור למידע אשר מאובטח ושמור בידיה ו/ או להשתמש בו לרעה, לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה.
13.3. החברה שומרת לעצמה את הזכות לאסוף נתונים אודות שימוש לקוחותיה באתר כולל דפים שנצפו, מוצרים מבוקשים, רכישות בעבר וכדומה לצורך הפקה וניתוח של מידע סטטיסטי. החברה תהיה רשאית למסור נתונים סטטיסטיים ואחרים לצדדים שלישיים, ובלבד שאין הנתונים מתייחסים ללקוחות אישית או מזהים אותם באופן אישי.
13.4. החברה שומרת לעצמה הזכות לפנות אליך בדואר אלקטרוני, בכתב או בע''פ בכל מידע בדבר מבצעים, חידושים במכירות בפרט ובאתר בכלל, פרסומות מגופים מסחריים נבחרים וכיו''ב אלא אם ציינת בפני החברה כי אינו מעוניין בכך.
13.5. החברה לא תעביר פרטים אישיים של לקוחותיה לצד שלישי אלא במקרים המפורטים להלן:
13.5.1. אם הלקוח ביצע מעשה או מחדל הפוגעים או העלולים לפגוע בחברה או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות לקוחות החברה והמוכרים.
13.5.2. אם הלקוח עשה שימוש בשירותי החברה לביצוע מעשה בלתי חוקי או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה.
13.5.3. אם הלקוח הפר את תנאי תקנון זה או כל הסכם נוסף עם החברה או מי מטעמה;
13.5.4. אם התקבל בידי החברה צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי הלקוח לצד שלישי;
13.5.5. בכל מחלוקת, טענה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין הלקוח לבין החברה.
14. אחריות
14.1. המוצרים באתר מוצגים בתום לב ובאחריות המוכרים, ואין בהצגתם משום המלצה ו/או הבעת דעה מצד החברה לגבי אופיים של המוצרים, תכונותיהם, טיבם, שמות היצרנים וכיו''ב.
14.2. החברה אינה נושאת באחריות לכל נזק שייגרם בשל איחור באספקת המוצרים או כתוצאה מכך שהמוצרים אשר סופקו היו פגומים, מקולקלים או בלתי תקינים.
14.3. החברה מתחייבת לעשות כל שביכולתה לשמור על פעילות תקינה של האתר ושל הפעולות הנעשות אך אינה מתחייבת שהשירות באתר לא יופרע, יינתן כסדרו בלא הפסקות ותקלות כלשהן.
14.4. החברה לא תישא במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי לכל מקרה שבו הצעתך לא התקבלה (מכל סיבה שהיא) ו/או לכל בעיה טכנית המונעת ממך מלהגיש הצעתך או לעדכן אותה.
14.5. החברה לא תישא באחריות לפעילות בלתי חוקית על ידי משתתפי המכירה או כל גורם אחר שאינו בשליטתה המלאה.
15. אחריות החברה במקרה של אי אספקת מוצר
15.1. מבלי לגרוע מיתר הוראות תקנון זה, במקרה בו יבטל לקוח עסקה מסיבה שהמוצר שנרכש באותה עסקה לא סופק לו (ובמקרה זה בלבד), מתחייבת החברה לספק ללקוח מוצר חלופי שווה ערך לזה שנרכש באותה עסקה, או להשיב ללקוח את הכספים ששולמו על ידו בפועל במסגרת העסקה האמורה, לפי בחירת החברה.
15.3. היה ויתברר כי הלקוח לא ביטל את העסקה ו/או המוצר סופק ללקוח, הלקוח יהיה חייב להשיב לחברה את המוצר החלופי שקיבל או את הכספים ששולמו לו על ידי החברה (לפי העניין).
15.4. מובהר כי אספקת המוצר החלופי או השבת הכספים בהתאם לאמור לעיל, תיעשה בהתאם לפרטי העסקה כפי שבוצעו באתר.
16. דין ושיפוט
16.1. הדין החל על הפעולות באתר ועל תקנון זה, הוא הדין הישראלי בלבד. בכל מקרה של מחלוקת - תהיה לבתי המשפט של מחוז תל אביב-יפו הסמכות הבלעדית לדון בתביעה.